Bästa, roligaste och helt klart vildast!

Tjenna! Igår var det sävefest men coola som vi e dissa vi den:D Vi hade sjukt jävla roligt och det var meningen att vi skulle se massa filmer men så blev det inte, vi stirra bara lite lätt på Zack Efron;) I Seventeen Again:)
Tråkigt att jag inte riktigt kan förklara vad vi gjorde men vi prata, gick limbo, tog massa porriga bilder och drack läsk! Jo mamma förstörde kvällen och gjorde att humöret sjönk rejält.
Nu glömde jag säga att mina otroligt fantastiska kompisar (för att inte överdriva) hade lurat mig:P De bjöd på mat, kladdkaka, SSCC (älska) och Tommy och Jerry godis påse, kan man komma närmare paradiset eller?, nej för där var jag igår:D Tack <3
Sen gjorde vi en as sexig dans till låten, Miley cyrus- Hoedown "throwdown"!

    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0