:D

Tjo en jävla trött person här! Igår var ju bara sjukt jävla roligt hemma hos tove med maja, sara, tove och jag! Kan inte berätta allt men jävligt roligt var det, vi sjöng (snarare skrek) posade osv. Efter sara och maja drog så var jag kvar hos tove, på kvällen hade sara och tove kommit på att göra en quiz om våran gamla klass så jag och tove satt i över fem timmar till typ 3 och gjorde färdigt den:D Så tog vi en bild på mej som jag inte vågar se på den e verkligen as läskig jag måste vänja mej vid att se på den innan den hamnar på nätet:P
Idag är jag jävligt trött har gjort massa matte och ätit chips och nu gör jag kyckling som jag inte e så speciellt sugen på för jag mår illa:( Men checka in facebook ikväll för då får ni se en jävla massa roliga bilder på oss :D

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0