Doften som varar:P (hårfärg)

Idag började dan med långsam jävla helvetes spanska, som man inte fattar ett skit på!! Satt och räknan ner typ var femte minut. På gympan var det låg intensiv träning så jag började känna mig gammal och gick med stavar, faktiskt roligare än man tror ^^ Å det blev sång och prat med Bella bus och Maria. Sen kickade jag och Tove tobbe och kalle i fotboll! Vi ägde skiten ur dem rättare sagt:)
Sen så var jag tvungen att ringa rebecca eftersom det var tydligen as viktigt!!! Vilket det inte var :P Så jag drog ner på stan och träffa henne och My. Det var roligt de vi träffa madde och några småungar typ 10 gånger;) Madde verkade ha lite problem med dragkedjan, så om polisen frågar e det Madde de e ute efter:O Eftersom vi var lite hungriga efter allt skrattande och flörtande från rebeccas sida med "den stirrande och hälsande gubben" drog vi till McDonalds och åt då de kom lite over the top speciella människor som satte sig bredvid oss :S, om ni såg det kände vi inte dem :P Nu sitter jag här med rebecca som har lite "ämnes"klickar i håret men det blir nog bra får jag hoppas, annars blir det tydligen någon som ligger i soptunnan :O Aa "klickarna" stank starkt!
Men snart blir det chips, film och planering om "hämnd"!  uuuh, DU VET VEM DU E!!!

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0