...

Har inte riktigt orkat skriva på några dagar! Haft ganska fullt upp:P Idag blev jag väckt kl halv sju var as trött, man har ju hunnit vant sig vid sovmorgon:P Vid halv nio var vi på båten, de skulle vara någon övnings gre i typ tre timmar där och om man var med på den så ficka man båt tur- och retur! Det var ganska roligt när man fick åka värsta "tunneln" ner från båten ner till en flotte, sedan från den flotten till en liv båt:D Folk var som galna undrar då hur de är när det händer på riktigt då de knuffar varandra när det e övning:S
Fan vad jag behöver läsa boken men det går ganska långsamt men jaja får väl ta mig i kragen imorgon för ikväll ska jag till Rosel som fyllt år, skoj ska de bli!

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0