Godis:D

Igår var det ganska soft dag vi fick sluta en och en halv timme tidigare :D Jippie! Så efter skolan blev det fotboll med massa roliga människor:P. Aa jag skämde ut mej en aning då jag snubbla på bollen men jag, sara och tove ägde ut killarna rätt totalt:D Men fan va rädd jag var trodde nästan att jag skulle få ett kappat ben där ett tag.
På kvällen var det innebandy träning och alla sjöng för mig och Linnéa och så fick vi present, ett kilo godis var så tack så mycket! As gott! Så har vi utnämnt Charre till Kapten, perfekt för de!
Idag sket jag i svenskan för palla inte att cykla till skolan och bli dyngsur och sedan bli hämtad av pappa en timme senare för att åka och interjuva gotlandskatthem (reportage)as blöt:/ Så jag får komma till Engelskan istället!

Grattis Linnéa i efterskott:D



Me
 

Kommentarer
Postat av: Tobias

HA! De enda ni ägde ut var er själva:)

2009-10-01 @ 19:17:11
URL: http://enkassblogg.blogg.se/
Postat av: emma

Aha skämta inte om sånt! :O

2009-10-02 @ 00:43:38
URL: http://emma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0