Liten ^^

Det finns jätte många saker jag skulle kunna skriva så mycket att jag inte ens vet var jag ska börja :P
En sak är säker att jag vill vara liten igen typ då man gick i 3-4. Fan va livet var bra då, jaghar så många minnen. Min barndom var verkligen "over the top" Perfekta grannar som vi gjorde allt med! När man kom hem från skolan lekte vi med dom, varenda timme på helgen! Talén och Starkenberg!
Idag var vi och åt med laget, såklart ska jag typ ta det dyraste och godaste, fläsknoisette, pommes frites och bearneise sås plus coca-cola! Sjukt jävla gott. Vi åt på Lilla Elefanten!
i morgon börjar höstlovet så som man har längtat.
Imorgon skall jag vara med Rebecca så vi ska ha as roligt:D 
Llördag så ska jag på plattformen-kurs (en ledar kurs) i sju timmar, kommer typ somna men det ska bli roligt:P
Söndag blir det innebandy match och sedan inomhus-fotbolls träning, aa nu e utomhus säsongen som bort blåst!
Måndag skall vi kanske på bio och spela bowling:D en film där jag har en bi-roll och kycklingen (tove) huvudroll.

See ya

SARA <3

Kommentarer
Postat av: saris

höhö. snyggbild :D

2009-10-16 @ 10:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0