Skrattat som fan!!!

Filmen vi såg igår var iaf sorlig, jag grät fast det e inge onormalt precis:P Sen när vi gick och la oss hade det kommit in massa flugor på mitt rum som vi var tvugna att döda fast de gick inte så lätt nej, jag skulle gå ner och hämta flugsmällaren och när jag kommer upp säger Rebecca att hon dödad en men vet inte riktigt var den hamna, vilket jag senare märkte i min säng! Fy fan säger jag bara^^
Imorse ringde klockan vid 7 och vi snoozade 4 gånger sen tänkte jag att vi skulle gå upp så jag stängde av alarmet. Vaknade sedan en halvtimme innan hennes mamma skulle hämta oss och köra oss till lövsta! Jag typ skriker så hon vaknar "REBECCA" vi får värsta bråttom och skyndar oss och får reda på en minut innan att vi måste ha med idrottskläder :O "första delen av ledarutbildningen" var i dag, var jävligt lärorikt och det kommer vi verkligen att ha användning för!
Vi har skrattat som fan, när vi fikade och alla hade värsta seriösa pratet så lyckas Rebecca spotta ut e bit kex och vi as garva i 20 minuter (sant) kunde inte sluta! jag var tom. tvungen att gå ifrån bordet två gånger :P Dagen blev as rolig och vi fick leda och leka också. Undrar verkligen vad folk trodde om oss men vi e jävligt speciella och det kan jag inte neka:D

See ya

 
Aså den här kan jag bjuda på, om man inte får se  
mig hur jag ser ut när jag inte har fixat till mej alls
kommer man bli rädd när man väl får göra det ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha fyfan Emma, du kunde ju ha klippt bort mig på bilden! :P

2009-10-18 @ 10:20:43
URL: http://ramt.blogg.se/
Postat av: emma

Jag var ju värre än dej:P

2009-10-18 @ 17:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0