Sommar

Nu var det några dagar sedan jag skrev mina dagar har varit ganska busy!
I söndags spelade vi kvalmatch man hade inte hoppats på så mycket, men vi förlora ändå bara med 5-1. Vi var helt taggade och gjorde riktigt jävla bra ifrån oss! Men det känns så onödigt när man får höra massa kommentarer som folk i laget hört " fan va onödigt, kan de bara inte ge upp osv." Men det får oss bara att bli mer taggade. Menar får man chansen att kvala ofta man inte gör det:S Menar de har ju allt att förlora vi är ju redan vinnare medan de förlorade sin serie! Det var riktigt roligt att spela för äntligen fick vi konkurrens. Tycker också att det e lågt att man få ha lag som består av 90 % division 2. Ändå hade de sagt innan "att det inte spelar roll vilka de tar med". Nästa söndag blir det match igen och vi ska ge allt:D! "Aldrig ge upp"
I måndags var det träning samma idag och så har jag sjukt mycket läxor. (älskar innebandy träningarna)!
Jo idag började desperate housewives vilket äger totalt och redan första avsnittet säsong 6 är det sjukt spännande:)
Imorgon går jag först i skola till tolv sedan måste jag cykla ut till Västehejde och träna små ungar i innebandy sedan träna två grpper småkids i fotboll, ser faktiskt fram emot det de ska bli roligt. Plus att Rebecca och jag ska göra det tillsammans!:D
På lördag blir det IKEA och lite andra affärer med pappa och systrarna längtar som fan från att komma bort från ön och slippa allt negativa tänkande, även fast jag e på ganska gott humör nu för tiden. För reportaget går bra det är bara lite andra läxor/prov jag oroar mig för!

Saknar sommaren som fan! Denna sommar var verkligen helt jävla fantastisk ingenting kunde ha blivit bättre!:D


 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi ska allt visa dom hur det går till när man spelar bra! :D

2009-10-07 @ 10:20:58
URL: http://ramt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0