Tjoo

Roligt glad idag!:D
Igår var det fest hos Rosel, roligt! Vi år mat, sanning & konka, "lekar" och sen dans, dans och dans! Där var det personer man aldrig träffat och vissa det var ett tag sedan man såg:P
Innan gjorde jag och Sara firre ordning oss hos Tove, riktigt "partyiga" blev vi! Jag var iaf de innan jag kom dit för vi cykla i blåst, kyla och lite regn;)
Idag vakna jag vid halv 1! :O fattar inte hur de gick till eftersom jag satt klockan på kvart över nio? Men så kan de gå vid klockan tre spala jag bowling med Mamma och lillsister as roligt, jag och sis tävlade ju sov fan så det blev lite bitch-blikar när man var bra! Jag vann:D Efter det drog vi till affären och köpte godis och kyckling och hyrde film. Helt jävla perfekt dag, synd att jag inte hunnit läsa så mycket bara:/
Yeye imorgon blir det läsning och ta det jävligt lugnt! Känner att jag behöver det.

På söndag e det fotbolls träning längtar som fan de e ju as roligt!

See ya


Mi & sisters


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vaknade också halv 1 idag!

2009-10-24 @ 23:32:42
Postat av: Emma

Oj jag som trodde du var "mr slösa inte en dag" ;)

2009-10-26 @ 18:10:58
URL: http://emma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0