Underbar helg!

Igår åkte jag till stockholm med Pappa and my sisters! Det var as roligt! På båten spelade vi Yatsy och så köpte vi godis, lill sis visade mej runt där passagerare inte får vara på båten:P Som göran skulle säga mitt "vildare" liv (intärnt skämt). Eftersom vi inte brukar åka bil till Stockholm så skulle vi ta GPS:en (vid namn Stina) som vi aldrig använt förut. Vi lägger i en rutt och börjar köra det går bra men helt plötsligt säger hon att vi ska svänga vänster då alla andra kör rakt fram:S lite underligt men vi gör som hon säger. Så vi kommer in på värsta krokiga vägarna där de enda vi ser är en bil, hästar och ett rådjur! Vi börjar mistänka att något är fel, först tänkte vi att det var en genväg eftersom vi skulle till Kungens Kurva:P Men jag kolla installeringarna och märker att den är intryckt på "undvik trafik" vilket betyder typ att om vi skulle köra 5 km körde vi typ en mil eller något:P HAHA misslyckat;)
Väl framme vid IKEA tar det ju sin tid och vi äter där men hatar jävla långa köar! Sen märker pappa att BILTEMA som det bara var meningen att pappa skulle till låg visst i HANINGE och inte i typ HUDINGE så vi måste åka tillbaka plus att vi lyckas åka fel ett antal gånger:) Men vi kom fram sedan bärde det av till Globen Torget där jag köpte saker till mina djur och en kofta. Sedan blev det McDonalds efter det vidare till båten där de vissade en dålig film och jag somna:D En jävla as roligt dag och sjukt mycket skratta vi! Längtar till nästa gång ^^.

Idag vaknade jag vid tio och skulle spela kval-match som var samling kl 12.15 trodde jag... så jag kom 45 minuter försent:P
När matchen börja kände jag att jag blivit förkyld så jag blir tvungen att gå av fick as ont i halsen och orka ingenting. Jag kommer in igen i andrahalvlek och spelar 75 %, innan jag fick ont igen. Men de ledde med 1-0 och sen gör Julia mål^^ fan va vi skrek! En tjej i deras lag kappade typ alla och när hon tillslut fick sitt gula-kort som hon hade gjort sig väl förtjänt av så hejade och skrek alla typ "bra domaren, äntligen!
Tycker fortfarande att gotlands fotboll är så dåligt att de kan gå till att vi möter ett division 2 lag när vi skall egentligen möta division 3. Menar de kommer ändå komma där nästa år! :/ och får vi chansen att möta dem igen kör vi över dem som fan!:D

Nu ska jag göra det jag gör bäst ta fram min SSCC-påse och Fresh Island!

Lägger in bilder imorgon!

See ya

STP= Stora Tuffa Pojkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0