:D

Vaknade imorse och var tvungen att gå till skolan även fast jag borde vara hemma. Men när man träffar alla kompisar i skolan känner man sig helt plötsligt friskare än man e;)
   Simmningen gick iaf bra och envis som jag är var jag bara tvungen att dyka ner på det djupa och nudda botten och som vanligt hann jag inte tryckutjämna, så jag fick as ont i öronen och tappa hörseln lite. Efter badet blev det McDonalds och jag fick låna pangar av maja:D Sen efter första matte lektionen bestämde jag mej för att skippa spanskan. Men gick på den ändå bara för att tove var tvungen att ge mej ett samvete:( Plus att tove kastade min blåa penna (som jag fått av tobias) på en kille som tog den. Därför är hon nu nedgraderad från kyckling till ägg:D

See ya  

Kommentarer
Postat av: Tobias Lindström

Som du snott av Tobias!!!!

2009-09-15 @ 16:51:58
URL: http://kikfotboll.blogg.se/
Postat av: emma

NE:D

2009-09-15 @ 18:07:25
Postat av: Tobias Lindström

jooooooooo! jag skulle aldrig ge bort något sånt;P

2009-09-15 @ 19:52:25
URL: http://kikfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0