Funnits i 17 år:P

Tjoho kl 02.55 blev jag sjutton:D Jag skulle egentligen vilja spola tillbaka 10 år, då jag var 7 år och det största problemet var vad det skulle bli för mat ;)? Kommer ihåg första dageni skolan då det enda man såg på skolgården var massas barn. Jäklar vad mycket som hänt på tio år:O
Men dagen idag blev perfekt fick massa saker jag ville plus massa saker jag behövde utan att jag sagt det:P T.ex en väska, skärp och massa körlektioner! Jo och så sjöng dom för mig i skolan vilket väckte barndoms minnen för jag skäms så mycket när man sitter där och alla kollar på en och sjunger :P
Jo och idag är mitt godisstopp slut så nui får jag äta tills jag spyr:D Känner redan att jag ätit en aning för mycket:) Jag var inte med på fotbollsmatchen men jag tittade på när vi klådde AIK med 2-1:p Go Ifk säger jag bara , "Du ska få kalsonger blå...". I helgen blir det kval fan va coolt ifall vi vinner:)

Top tio sms grattis lista, kom du med?
1 Jesper
2 Tobias
3 Sara fire
4 Emilia stoneman
5 Mommo
6 Inger
7 Madde malmström
8 Sara Segerlund
9 Madicken och Oliver
10 Tilda


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag är bäst!

2009-09-29 @ 23:03:57
Postat av: emma

näst bäst!:D

2009-09-30 @ 15:26:15
URL: http://emmatal.blogg.se/
Postat av: Tobias

Inte först, bäst...

2009-09-30 @ 19:04:03
URL: http://enkassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0