Skavsår:P

Har fått värsta skavsåret eftersom jag tejpa min fot för hårt. Jag började tänka på när man var lite och man ville ha plåster så fort man fick lite ont, behövde inte ens blöda ett litet nyp kunde göra susen;)
Det gick faktiskt annars bra att spela fotboll och på söndag blir det match mot dalmhem och på tisdag (min födelsedag) är det sista seriematchen... Sen ska vi ännu spela två kvalmatcher:D
Imorgon blir det långskoldag och jag hoppas jag kan åka inlines på gympan! På kvällen ska jag på bio med Rebecca och My, vi ska se "flickan som lekte med elden"! Och på lördag blir det film kväll hos Sara med massa roligt folk:P

Det e sjukt roligt att dansa men en hårborste i handen, sjunga och samtidigt titta sig i spegeln:D Vilket påminner lite om majas lilla spegeldans;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0