Skit skoj dag:D

Efter skolan idag blev det fika med Gustav, Maja, Sara och Kycklingen (tove) på ringduvan. Det var dyr fika men roligt var det och en jävla massa snack! När jag väl börjar prata kan inget få stopp på mej, vilket jag stör mig på:P Efter det gick vi till öster och börja prata om knäppa gubbar som jagar små oskyldiga tjejer med en reklambunt i handen skrikandes;) Sen cykla alla hem så jag blev ensam kvar och kolla runt lite i affärer innan jag träffa My och Rebecca:D
Vi skulle äta kvällsmat och tänkte att vi alltid brukar äta på McDonalds så denna gång tog vi Alis. När vi kommer in där ser vi en äcklig gubbe med rufsigt hår som stirrade as mycket och sa hej med en hand vift, vi ignorerade. Vi satte oss ned vid ett bord och började prata om att det var skit irriterande att han satt och stirrade hela jävla tiden! Vi går fram till kassan och beställer mat, sen går vi förbi han påväg till vårat bord och han hälsar igen och Rebecca och jag får skrattanfall. Han stirrar fortfarande och när vi kom in hade han halva sin mat kvar och han åt upp lika snabbt som i även fast vi satt och pratade as länge, vi skojade om att han väntade på oss. Men sedan kommer en servitris och tar bort hans tallrik och vi tänker att äntligen går han men icke sa nicke han satt kvar så vi bestämmer oss för att gå och när vi går förbi honom ut säger han hejdå och sen reser han på sig för att gå, as cripy som vi små skuttar as rädda därifrån in till Coop där jag träffar Rosel. Vidare till McDonalds där jag träffar lillsis och hennes kompisar sedan bär det av till bio "flickan som lekte med elden" väldigt bra men jag hoppa till hela tiden:P Efter bion ringde jag till pappa som hämta mig vid signalen:D

   






HAHA


Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAAHAHAHAHAHAH ÄLSKA BILDEN!!

2009-09-26 @ 11:44:54
URL: http://ramt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0